KS.9850-Foto
Kurt Sørensen, er mit rette navn. Født i en sort/hvid tid i det mørke Jylland. Nærmere sagt, i Tornby lige syd for Hirtshals.
Som Fotograf arbejder jeg inden for Bryllup, konfirmation, studenter og portræt billeder. Kort sagt mennesker i fokus.
Når ikke jeg har mennesker i søgeren, er området jeg bor i er til evig inspiration. Og når man bor helt op af vestkysten er der ikke 2 dage der er ens. Glæden over den verden jeg lever i, bliver ofte foreviget og bliver til posters.
“Kurt har været en del af vores liv de sidste par år, i små bidder, bag ved kameraet. Han har taget familie fotos, individuelle fotos, bryllup fotos, og nu har jeg været så heldig at få lov at få taget et par “model” fotos. Kurt er yderst dygtig til sit arbejde, behagelig at arbejde med, lytter til dine ønsker, og altid med et smil på læben.
KS fotos kan varmt anbefales, til hver en lejlighed man ønsker foreviget 😃”
“Jeg og familien havde en virkelig god oplevelse hos Kurt, hvor han tog billeder af jeg alene, af manden og jeg sammen og af børnene og os alle sammen på et familie billede, fantastisk oplevelse, drengene var trygge og var bare på og vi selv følte os i gode og trygge hænder hos Kurt, tak for nogle fantastiske gode og mindeværdige billeder af os, og vi kommer helt sikkert igen, 100% stor anbefaling herfra ! ❤️”
“Rigtig god oplevelse for os begge som ikke er vant til at stå foran kameraet. Kæmpe anbefaling herfra!”
“Igennem fantastisk fotograf! Der er ikke en finger at sætte på det!
- Kurt, får dig til at føle dig tryg og i gode hænder og samtid skyder han de fedeste billeder af
Der er plads til alle i hans lille hyggelige studie, om det er venindebilleder, familiebilleder, personer som har særlig behov, så er der god plads og han har en tålmodighed af guld ☺️ Altid glad og smilende
Jeg kan kun anbefalede ham”
“Jeg er blevet fotografiet af Kurt flere gange og det var en fornøjelse hver eneste gang☺️ Der er altid godt stemning hvor man føler sig godt tilpasset. Kan godt anbefaler Kurt fordi han opfylder forventninger og overrasker positiv med sine god resultater. Er mere end tilfreds med de billeder det blivet taget🥰”
“Jeg har været så heldig at få taget billeder af Kurt en gang. Han gør det til en rigtig god oplevelse da han er meget jordnær og giver en plads til at være nervøs. Derudover falder ens nervøsitet meget meget hurtigt for han gør en tilpas. Og hjælper en på vej til de aller bedste og fede billeder.
Jeg vil gerne anbefale Kurt, da han tager sig tid til at få skudt de perfekte billeder, han er typen der bruger utrolig langtid på at redigere billederne som de er HELT perfekt. Man får ikke bare 5 billeder, man få”
“jeg har været så heldig, at jeg over flere gange har fået taget billeder af Kurt. Kurt er en virkelig god fotograf, der forstår og finde den ro der skal til, for at man føler sig godt tilpas i de forskellige situationer. man finder hurtig hinanden. Kurt er en herlig gut, jeg gerne tilbringer tid med igen, hvis muligheden er der. ☺️
kun gode anbefalinger herfra. 👌👏”
“Virkelig god fotograf, kan virkelig anbefales! 🤩Rigtig god til at få en til at føle sig tilpas og være mere selvsikker! Tak for en super fed oplevelse! 🙏🏽☺️”
“Jeg har været så heldig, at få taget nogen virkelig gode billeder af Kurt, det har været en fornøjelse hver gang 👏🏼 han er særlig god til at få en til at føle sig godt tilpas forand kameraet. Jeg kan klart anbefale ham som fotograf.”
“Mig og min datter har fået taget billeder hos Kurt, billederne blev rigtig gode, mine ideer blev taget seriøst og vigtigst af alt, var det en tryg oplevelse for mig og min datter 😊”
“Fik taget nogle billeder sammen med min datter og veninden, de blev alle super gode!
Kan 100% anbefales! Samtidig er Kurt en super flink herre og ved lige hvad han skal gøre for at få det rigtige billede 📷
Alt i alt var den en fantastik oplevelse!”
“Havde fornøjelsen af at prøve at samarbejde med KS.9850-foto - var mega spændt og nervøs, men lige fra det øjeblik vi hilste på hinanden kunne jeg mærke hvordan nervøsiteten ligesom stille begyndt at forlade min krop, han er en SÅ behagelig mand som virkelig får en til at føle sig tryg i situationen. Det er dig som model der er med til at bestemme - hvilket jeg syntes er mega fedt sådan man ikke overskrider sine grænser, dog er det ligeså fedt at han byder ind med ideer til at kunne lave nogle fede billeder”
“Super professionel fotograf med rigtig god humor - og super dygtig til at få en til at føle sig tryg hele vejen igennem.”
“Rigtig god fotograf, kan klart anbefales!
Gør hele oplevelsen sjov og ikke mindst tryg, og der bliver fantastiske billeder ud af det”
“fik nogle rigtig gode billeder og fotografen er rigtig betænksom og rar at arbejde med”
“Fantastisk fotograf - gør hele oplevelsen tryg og god. Kan KLART anbefaledes”